فرید ابدی

نامه

---------------------------------------

او رفت و برای من, چه محجوب نوشت

از رنج عذاب و صبـــــر ایـــــوب نوشت


آن یـاور مــــؤمنم به مـن, لطف نمـود

تکلیــف گنــاه کــرده, مطلوب نوشت


گر در رهِ او ز مــــــن خطایی سر زد

یارم ز گذشته ها بسی خوب نوشت


او رفت و خـــــــدای ما نگهدارش باد

بنگر که سلام خود به اسلــوب نوشت


اینک ابدی به کـــــــــــــــوی دلدار روم

من بنده ی آن شهم,که محبوب نوشت