غزل نامه (فرید ابدی)
فرید ابدی
نامه
---------------------------------------
او رفت و برای من, چه محجوب نوشت
از رنج عذاب و صبـــــر ایـــــوب نوشت
آن یـاور مــــؤمنم به مـن, لطف نمـود
تکلیــف گنــاه کــرده, مطلوب نوشت
گر در رهِ او ز مــــــن خطایی سر زد
یارم ز گذشته ها بسی خوب نوشت
او رفت و خـــــــدای ما نگهدارش باد
بنگر که سلام خود به اسلــوب نوشت
اینک ابدی به کـــــــــــــــوی دلدار روم
من بنده ی آن شهم,که محبوب نوشت
+ نوشته شده در سه شنبه هشتم شهریور ۱۳۹۰ ساعت 7:37 توسط فرید آزاد
|