این ترانه وقف خوبیت ،اسمشم هرچی میذاری-فرید آزاد
من برای تو و چشمات ،چی گذاشتم یادگاری ؟
این ترانه وقف خوبیت ،اسمشم هرچی میذاری
این ترانه واسه ی من حرف تازه ای نداره
آخه صد دفه نوشتم ،خط زدم بازم دوباره
واسه تو نوشته بودم، همه ی حرفای خوبو
آرزو کردم که هرگز، نبینی رنگ غروبو
قولای مردونه دادم، که کسی پاشون نمونده
بهترین دعا که هرگز، واسه من کسی نخونده
واسه تو دنیای آزاد ،واسه تو هوای تازه
حس خوب یه جوابو ،یه سوال بی اجازه
من برات خیلی نوشتم ،ولی هربار خط خطی شد
این همه عشقی که کاشتم ،خرج ترس لعنتی شد...
فرید آزاد
FaridEternal@yahoo.com
+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و هشتم اردیبهشت ۱۳۹۱ ساعت 0:8 توسط فرید آزاد
|